AdministrativeService.cz - administrativeservice.cz

Přejít na obsah












Studie z posledních let ukazují, že více než polovina živnostníků a vlastníků malých firem pracuje více hodin a méně efektivně.  Firemní stále se opakující administrativa zatěžuje vlastní podnikatelskou činnost a vám schází čas, který byste mohli věnovat rozvoji firmy, navazování nových obchodních kontaktů, rodině nebo aktivnímu odpočinku. Outsourcingové služby pro administrativu nabízí řešení pro vaši živnost, firmu, kliniku nebo ordinaci a pomohou vám vrátit chuť do vašeho podnikání, nezvýší vaše mzdové ani režijní náklady a překvapí vás flexibilním přístupem.

Dříve než jsem se stala virtuální asistentkou a otevřela si vlastní kancelář, pracovala jsem jako administrátorka zpracování dat, fakturantka, finanční účetní, ale i asistentka předsedy představenstva akciové společnosti a po letech praxe nabízím administrativní služby svým klientům.

Outsourcingové služby pro administrativu (pronájem služeb, vzdálená podpora vaší kanceláře) jsou řešením pro vaše podnikání.  Pracuji na zavolání z vlastní kanceláře, dodržuji domluvené termíny a kvalitu odvedené práce bez nutnosti abych docházela do vaší kanceláře, pracuji v odpoledních i večerních hodinách, jen tehdy kdy potřebujete.  Převezmu vaše rutinní povinnosti, které vás zdržují od skutečně důležitých povinností nebo aktivit, kterým se chcete věnovat. Moje práce je pro mě potěšením a s radostí vám pomohu šetřit váš čas i vaše finance.  Jsem virtuální asistentka, které neplatíte dovolenou ani čas strávený u lékaře.  Platíte jen služby, které si objednáte.  Moje služby vám ulehčí od stále se opakující administrativy, nebo nevyřízené a hromadící se administrativy v kanceláři v průběhu dovolené nebo dlouhodobé nemoci stálého zaměstnance, v takovém případě nabízím i zástup přímo na pracovišti.  Podívejte se, pokud najdete to, co potřebujete, kontaktuje mě.  Vyzkoušejte.

Poskytované administrativní služby jsou měřitelné s ohledem na konkrétní zadaný úkol, každá zakázka je naceněná samostatně, podle aktuální poptávky a požadované náročnosti a druhu práce (úkolu).  Úkoly lze sloučit pro dosažení vyšší časové efektivity a nižší ceny.  Pro lepší výsledek a vyšší spokojenost doporučuji podrobnější zadání, které vyloučí více práce a vaši nespokojenost.  Při zadávání úkolu, prosím, počítejte i s časem, který je nezbytný na přijetí zakázky, vzájemné odsouhlasení ceny a termínu pro odevzdání. Ráda vyhovím i vašemu naléhavému požadavku a po předchozí domluvě pracuji i v noci.

Služby
Vše podle potřeb vašeho podnikání:

  • přijetí, zpracování a vyřízení objednávek, poptávek, nabídek,
  • kalkulace, nabídky
  • podpora pro vaše zákazníky i dodavatele (zákaznická linka, vyřizování reklamací, stížností, ověření ceny, rozpracovanost dodávky),
  • sjednávání schůzek, vedení diáře obchodníka i manažera,
  • aktualizace ceníků,
  • evidence spotřeby pohonných hmot,
  • příprava podkladů pro účetní, vedení výkazů,
  • vedení administrativy, statistik a výkazů, s možností uchování dokumentů a dokladů,
  • vyřizování obchodní e-mailové korespondence a telefonátů,
virtuální asistentka
obchodní korespondence
  • příprava tabulek, prezentací, rešerší,
  • přepis textu, korektura textů v anglickém jazyce,
  • copywrite a copyediting,
  • obchodní korespondence v anglickém jazyce,
  • administrativa související s personálními změnami (sjednávání pracovních pohovorů, vyřízení korespondence),
  • pomoc při řešení pracovních úrazů a nehod na silnicích
  • objednávky služeb a zboží,
  • zajištění služebních cest (letenky a ubytování),
  • organizace firemních večírků, zážitkových firemních pobytů,
  • jednání s úřady, účetní firmou (pokud jsem v dosahu do 10 km od Vaší kanceláře),
  • zastoupím vaší recepční v době dovolené nebo nemoci
Podmínky pro delegování práce
Outsourcingové služby pro administrativu - vzdálenou podporu vaši kanceláře lze využít v jakékoliv firmě, za předem dohodnutých podmínek
Spolupráce a fakturace:
  • Na výsledné ceně nebo finančním limitu se vždy domlouváme předem.
  • Poptávka: zasíláte požadavek s uvedením termínu dokončení, (pondělí 20.9. ve 14 hodin) pro případ práce v noci a nutnosti ověření kapacity kanceláře.
  • Každá poptávka je naceněna individuálně, po oboustranném odsouhlasení ceny zasíláte podklady ke zpracování a objednávku, pro dlouhodobou spolupráci vypracujeme smlouvu.
  • Práci zadáváte e-mailem, upřesňujeme telefonicky. Čím přesnější zadání tím větší spokojenost, úkol zadávejte vždy podrobně a tím vyloučíme více práce, opravy nebo reklamaci. (U opakované spolupráce lze zadat jen telefonicky.)
  • Po vypracování Vám zasílám odvedenou práci v předem dohodnutém termínu, společně s fakturou a přehledem (výčtem odpracovaných hodin, počtem NS, počet vyřízených telefonátů)
  • Zaplacením faktury spolupráce končí, pokud jsme se nedohodli jinak.

Kontakty
Eva Schwarzová
Blatenská 721/32
326 00 Plzeň
IČO 47709341
fyzická osoba je zapsána v živnostenském rejstříku vedený Magistrátem města Plzně, ŽÚ čj. MMP/177923/21

Telefon: 371 423 491
Mobil:    602 485 489

Naše kancelář není a nikdy nebyla součástí společnosti Administrative service s.r.o.





Vaše osobní údaje jsou zpracovány dle Zásad ochrany osobních údajů.
Copyright © 2021 Všechna práva vyhrazena. Eva Schwarzová
Design & Webmaster: Václav Šůcha - GrafikStudio.cz
Copyright © 2021 Všechna práva vyhrazena. Eva Schwarzová
Design & Webmaster: Václav Šůcha - GrafikStudio.cz
Návrat na obsah