
Studie z posledních let ukazují, že více než polovina živnostníků a vlastníků malých firem pracuje více hodin a méně efektivně. Firemní stále se opakující administrativa zatěžuje vlastní podnikatelskou činnost a vám schází čas, který byste mohli věnovat rozvoji firmy, navazování nových obchodních kontaktů, rodině nebo aktivnímu odpočinku. Outsourcingové služby pro administrativu nabízí řešení pro vaši živnost, firmu, kliniku nebo ordinaci a pomohou vám vrátit chuť do vašeho podnikání, nezvýší vaše mzdové ani režijní náklady a překvapí vás flexibilním přístupem.
Dříve než jsem se stala virtuální asistentkou a otevřela si vlastní kancelář, pracovala jsem jako administrátorka zpracování dat, fakturantka, finanční účetní, ale i asistentka předsedy představenstva akciové společnosti a po letech praxe nabízím administrativní služby svým klientům.
Outsourcingové služby pro administrativu (pronájem služeb, vzdálená podpora vaší kanceláře) jsou řešením pro vaše podnikání. Pracuji na zavolání z vlastní kanceláře, dodržuji domluvené termíny a kvalitu odvedené práce bez nutnosti abych docházela do vaší kanceláře, pracuji v odpoledních i večerních hodinách, jen tehdy kdy potřebujete. Převezmu vaše rutinní povinnosti, které vás zdržují od skutečně důležitých povinností nebo aktivit, kterým se chcete věnovat. Moje práce je pro mě potěšením a s radostí vám pomohu šetřit váš čas i vaše finance. Jsem virtuální asistentka, které neplatíte dovolenou ani čas strávený u lékaře. Platíte jen služby, které si objednáte. Moje služby vám ulehčí od stále se opakující administrativy, nebo nevyřízené a hromadící se administrativy v kanceláři v průběhu dovolené nebo dlouhodobé nemoci stálého zaměstnance, v takovém případě nabízím i zástup přímo na pracovišti. Podívejte se, pokud najdete to, co potřebujete, kontaktuje mě. Vyzkoušejte.
Poskytované administrativní služby jsou měřitelné s ohledem na konkrétní zadaný úkol, každá zakázka je naceněná samostatně, podle aktuální poptávky a požadované náročnosti a druhu práce (úkolu). Úkoly lze sloučit pro dosažení vyšší časové efektivity a nižší ceny. Pro lepší výsledek a vyšší spokojenost doporučuji podrobnější zadání, které vyloučí více práce a vaši nespokojenost. Při zadávání úkolu, prosím, počítejte i s časem, který je nezbytný na přijetí zakázky, vzájemné odsouhlasení ceny a termínu pro odevzdání. Ráda vyhovím i vašemu naléhavému požadavku a po předchozí domluvě pracuji i v noci.
Služby
Vše podle potřeb vašeho podnikání:
- přijetí, zpracování a vyřízení objednávek, poptávek, nabídek,
- kalkulace, nabídky
- podpora pro vaše zákazníky i dodavatele (zákaznická linka, vyřizování reklamací, stížností, ověření ceny, rozpracovanost dodávky),
- sjednávání schůzek, vedení diáře obchodníka i manažera,
- aktualizace ceníků,
- evidence spotřeby pohonných hmot,
- příprava podkladů pro účetní, vedení výkazů,
- vedení administrativy, statistik a výkazů, s možností uchování dokumentů a dokladů,
- vyřizování obchodní e-mailové korespondence a telefonátů,


- příprava tabulek, prezentací, rešerší,
- přepis textu, korektura textů v anglickém jazyce,
- copywrite a copyediting,
- obchodní korespondence v anglickém jazyce,
- administrativa související s personálními změnami (sjednávání pracovních pohovorů, vyřízení korespondence),
- pomoc při řešení pracovních úrazů a nehod na silnicích
- objednávky služeb a zboží,
- zajištění služebních cest (letenky a ubytování),
- organizace firemních večírků, zážitkových firemních pobytů,
- jednání s úřady, účetní firmou (pokud jsem v dosahu do 10 km od Vaší kanceláře),
- zastoupím vaší recepční v době dovolené nebo nemoci
Podmínky pro delegování práce
Outsourcingové služby pro administrativu - vzdálenou podporu vaši kanceláře lze využít v jakékoliv firmě, za předem dohodnutých podmínek
Spolupráce a fakturace:
- Na výsledné ceně nebo finančním limitu se vždy domlouváme předem.
- Poptávka: zasíláte požadavek s uvedením termínu dokončení, (pondělí 20.9. ve 14 hodin) pro případ práce v noci a nutnosti ověření kapacity kanceláře.
- Každá poptávka je naceněna individuálně, po oboustranném odsouhlasení ceny zasíláte podklady ke zpracování a objednávku, pro dlouhodobou spolupráci vypracujeme smlouvu.
- Práci zadáváte e-mailem, upřesňujeme telefonicky. Čím přesnější zadání tím větší spokojenost, úkol zadávejte vždy podrobně a tím vyloučíme více práce, opravy nebo reklamaci. (U opakované spolupráce lze zadat jen telefonicky.)
- Po vypracování Vám zasílám odvedenou práci v předem dohodnutém termínu, společně s fakturou a přehledem (výčtem odpracovaných hodin, počtem NS, počet vyřízených telefonátů)
- Zaplacením faktury spolupráce končí, pokud jsme se nedohodli jinak.

Kontakty
Eva Schwarzová
Blatenská 721/32
326 00 Plzeň
IČO 47709341
fyzická osoba je zapsána v živnostenském rejstříku vedený Magistrátem města Plzně, ŽÚ čj. MMP/177923/21
fyzická osoba je zapsána v živnostenském rejstříku vedený Magistrátem města Plzně, ŽÚ čj. MMP/177923/21
Telefon: 371 423 491
Mobil: 602 485 489
E-mail: schwarz@administrativeservice.cz
Naše kancelář není a nikdy nebyla součástí společnosti Administrative service s.r.o.
Vaše osobní údaje jsou zpracovány dle Zásad ochrany osobních údajů.